Customer case
Rajapack
Integratie tussen Avaya en Navision om pop-ups met klantinformatie mogelijk te maken.
Rajapack is de Europese nummer één in verpakkingsmateriaal. Het kan rekenen op meer dan 60 jaar ervaring en met haar 22 vestigingen in 18 landen is het de marktleider in haar sector. De groep Raja heeft meer dan 700.000 klanten die de geboden service en kwaliteit ten zeerste appreciëren. De 120.000 producten die het in voorraad heeft zijn terug te vinden in één van de 11 distributiecentra, samen goed voor 210.000 m2 opslagruimte (dat zijn zo'n 31 voetbalvelden).
Het aanbod is zeer ruim en varieert van kartonnen (verzend)dozen over enveloppen, kokers, plastic zakken, bescherming, opvulling, tape, etiketten, documenthoesjes, promotionele verpakking, rekfolie, pallets tot verpakkingssystemen.

Bij Rajapack zorgde XQTING voor een link tussen het Navision CRM systeem en de Avaya telefooncentrale. Op basis van de API's die door beide leveranciers ter beschikking werden gesteld, programmeerde XQTING een pop-up met informatie over de beller (inclusief call journal; d.i. een overzicht van alle oproepen in het recente verleden). Daarnaast voorzag XQTING ook een dialer applicatie voor het organiseren van uitgaande oproepen.

Klaar om uw digitale transformatie uit te voeren?
Contacteer ons