Het begon in Avoriaz, waar de wieg stond voor het concept "toeristenverblijf". Via gerichte overnames, opening van honderden verblijven en parken met respect voor de omgeving, ontwikkeling van ambitieuze projecten met als doel te voldoen aan de verwachtingen van nieuwe generaties vakantiegangers, werd Pierre & Vacances – CenterParcs (PVCP) de Europese leider op het gebied van dicht-bij-huis vakanties.
De groep staat voor 4 merken: naast Pierre & Vacances en Centerparcs zijn dat ook nog Maeva en Adagio.
Pierre & Vacances – CenterParcs heeft 43.500 verblijven (appartementen, huizen en cottages) in 284 Europese bestemmingen. De 12.000 medewerkers realiseerden in het seizoen 20/21 een omzet van meer dan een miljard EUR.
XQTING werkte via onze partner Telenet Business mee aan de call back oplossing die door CenterParcs werd geïntroduceerd voor haar klanten. We creëerden een responsive webpagina waarop de klant een verzoek kan registreren om (terug)gebeld te worden. Omdat het om een éénmalige actie gaat, zorgen we ervoor dat de klant een unieke URL ontvangt via SMS. De URL kan tevens slechts één maal gebruikt worden.