Technology Partners
XQTING zoekt steeds naar de voor u meest geschikte oplossing. We starten met een wit blad en werken naar een oplossing op basis van beschikbare tools of door eigen te ontwikkelen software. Hieronder vindt u een greep uit tools die reeds onderdeel vormden van onze projecten.
Het partnership met Microsoft is 2-ledig.

XQTING biedt alle Microsoft licenties die nodig zijn in het kader van de digital workplace. Microsoft 365 (office toepassingen, Teams, SharePoint, OneDrive...), Azure subscriptions en Dynamics 365 kan u bij XQTING aankopen. Wij zorgen voor de registratie en het indienstnemen van de services. Wij factureren op vaste tijdstippen, aan een af te spreken frequentie; de on-line credit card betalingen behoren hierdoor tot het verleden. U blijft eigenaar van uw eigen tenant.

Daarnaast werkt XQTING voornamelijk met Microsoft Development Tools. Het heeft een ruime ervaring in .NET development (inclusief (ASP).NET core/standard), maar ondersteunt ook andere talen en omgevingen indien nodig. Naargelang de behoefte bouwen wij on-premise oplossingen of (Azure) cloud based applicaties. We hebben een front-end team ter beschikking dat vooral werkt met Angular en de nodige HTML/CSS frameworks kan gebruiken om de perfecte UX te leveren bij elke oplossing.
TE-SYSTEMS kan terugblikken op 29 succesvolle jaren in softwareontwikkeling voor telecommunicatie. Altijd met één doel voor ogen: focussen op innovatie en optimale functionaliteit. Door zijn ontwikkeling van XCAPI verwierf het belangrijke expertise in VoIP, wat een een belangrijke factor werd bij het ontwikkelen van anynode.

anynode is een software gebaseerde Session Border Controller. Het werkt als een interface voor een willekeurig aantal SIP UA's, converteert poort- en directory-informatie, biedt beveiliging, routeert sessieverkeer en manipuleert oproepnummers. Met Microsoft Phone System Direct Routing en anynode kan u verbinding maken met bijna elke telefoon trunk of connecteren met 3rd party PBXen. Deze SIP-to-SIP Gateway versterkt het belang van TE-SYSTEMS als specialist op het gebied van VoIP-protocollen, virtualisatie en realtime verwerking op Windows- en Linux-gebaseerde platforms. Complexiteit gemakkelijk maken, dat is waar het bij TE-SYSTEMS om draait.
Voorbeeld: gebruik anynode om 2 omgevingen te integreren: legacy PBX en MS Teams
novomind iAGENT is de intelligente klantencontact software voor optimaal multichannel management - van chatbots, via advanced e-mail management, chat, video chat en WhatsApp tot sociale media.

novomind AG, dat tot de technologie-leiders van Europa behoort, heeft de afgelopen 18 jaar innovatieve oplossingen ontwikkeld voor shops en klantenservice. Deze worden wereldwijd ingezet en gebruikt. Het portfolio op het gebied van contactcenters, winkelsoftware, PIM (Product Information Management) en marktplaatsintegratie omvat de volledige waardeketen van digitale klantcommunicatie en digitale handel. Het door de eigenaars gerunde bedrijf, waarvan het team van meer dan 300 medewerkers momenteel meer dan 220 bedrijven bedient, groeit gestaag. Klanten zijn bijvoorbeeld C&A, Görtz, OTTO, Ernsting's family, EnBW, babywalz en Sixt. Vele jaren hebben deze bedrijven vertrouwd op de ervaring van novomind en de uitstekende samenwerking en partnerschap.

Enghouse Interactive levert contact center oplossingen, self service applicaties (IVR) en systemen voor kwaliteitscontrole.

  • Voxtron Communication Center (VCC) is een enterprise omnichannel contact center oplossing. Het biedt skill, agent en time based routing op basis van het universal queue principe. De volledige administratie gebeurt via een web interface en dus van om het even waar. VCC komt standaard met uitgebreide real time monitoring en historische statistieken. Middels de diverse SDKs, is VCC makkelijk integreerbaar met (standaard of eigen ontwikkelde) ERP en/of CRM systemen.
  • Enghouse Interactive Communication Center (EICC) is de contact center oplossing voor de kleine tot middelgrote onderneming. Het is diep geïntegreerd en daardoor enkel beschikbaar op Avaya, Cisco, NEC en SfB telefooncentrales. De intuïtieve management tool staat garant voor een snelle configuratie en indienstname. EICC bevat ook een operator console voor elk van de ondersteunde PBXen.
  • QMS (Quality Monitoring Suite) is een software dat naast IP call en screen recording ook agent score carding en evaluation ondersteunt. QMS is PCI compliant; het voldoet daarmee aan strenge eisen op vlak van security en confidentialiteit. QMS is compatibel met Avaya, Cisco, SfB, NEC, Mitel, Shoretel en Innovaphone.
Splitvice is een geavanceerde, cloud based project management tool voor directors, project managers en project medewerkers. Het is ontworpen voor organisaties die meerdere projecten tegelijk actief hebben. Splitvice voorziet in portfolio beheer, project planning, het toewijzen van taken en de opvolging van de daaraan gelinkte werkopdrachten. De tool ontdekt conflicten in het toewijzen van resources en laat toe die op te lossen voor ze zich effectief voordoen. Wijzigt het budget, dan kan de simulatietool nieuwe timings berekenen. Wat is het effect indien één of meerdere projecten worden uitgesteld of aanvaard? Met Splitvice is het niet langer een onmogelijke opdracht om dat te weten te komen.
Innovaphone concentreert zich sinds haar oprichting in 1997 op pure IP-telefonie. Ondertussen is het de leidende onafhankelijke specialist op gebied van complete business IP-telefonie en Unified Communications. Innovaphone's 'Made in Germany' staat voor degelijkheid, kwaliteit, schaalbaarheid, duurzaamheid en design.
XQTING is technology partner van Innovaphone.
Alle hier vermelde handelsmerken behoren toe aan hun respectieve eigenaars.