Partners
XQTING zoekt steeds naar de voor u meest geschikte oplossing. We starten met een wit blad en werken naar een oplossing op basis van beschikbare tools of door eigen te ontwikkelen software. Hieronder vindt u een greep uit tools die reeds onderdeel vormden van onze projecten.
XQTING werkt voornamelijk met Microsoft Development Tools. Het heeft een ruime ervaring in .NET development (inclusief (ASP).NET core/standard), maar kan ook overweg met andere talen en omgevingen indien nodig. Naargelang de vraag bouwen wij on-premise oplossingen of cloud based applicaties op basis van Microsoft Azure. Hierbij kunnen integraties met Office 365 voorzien worden indien nodig, of, wordt een oplossing uitgewerkt met O365 als basis indien u reeds over de nodige licenties bezit. We hebben een front-end team ter beschikking dat vooral werkt met Angular en de nodige HTML/CSS frameworks kan gebruiken om de perfecte UX te leveren bij elke oplossing.
XQTING is voornamelijk gespecialiseerd in het leveren van complexe, schaalbare en robuuste applicaties/integraties die vaak een combinatie zijn REST API's en actor based back-end services.
Enghouse Interactive levert contact center oplossingen, self service applicaties (IVR) en systemen voor kwaliteitscontrole.

  • Voxtron Communication Center (VCC) is een enterprise omnichannel contact center oplossing. Het biedt skill, agent en time based routing op basis van het universal queue principe. De volledige administratie gebeurt via een web interface en dus van om het even waar. VCC komt standaard met uitgebreide real time monitoring en historische statistieken. Middels de diverse SDKs, is VCC makkelijk integreerbaar met (standaard of eigen ontwikkelde) ERP en/of CRM systemen.
  • Enghouse Interactive Communication Center (EICC) is de contact center oplossing voor de kleine tot middelgrote onderneming. Het is diep geïntegreerd en daardoor enkel beschikbaar op Avaya, Cisco, NEC en SfB telefooncentrales. De intuïtieve management tool staat garant voor een snelle configuratie en indienstname. EICC bevat ook een operator console voor elk van de ondersteunde PBXen.
  • QMS (Quality Monitoring Suite) is een software dat naast IP call en screen recording ook agent score carding en evaluation ondersteunt. QMS is PCI compliant; het voldoet daarmee aan strenge eisen op vlak van security en confidentialiteit. QMS is compatibel met Avaya, Cisco, SfB, NEC, Mitel, Shoretel en Innovaphone.
novomind AG, dat tot de technologie-leiders van Europa behoort, heeft de afgelopen 18 jaar innovatieve oplossingen ontwikkeld voor shops en klantenservice. Deze worden wereldwijd ingezet en gebruikt. Het portfolio op het gebied van contactcenters, winkelsoftware, PIM (Product Information Management) en marktplaatsintegratie omvat de volledige waardeketen van digitale klantcommunicatie en digitale handel. Het door de eigenaars gerunde bedrijf, waarvan het team van meer dan 300 medewerkers momenteel meer dan 220 bedrijven bedient, groeit gestaag. Klanten zijn bijvoorbeeld C&A, Görtz, OTTO, Ernsting's family, EnBW, babywalz en Sixt. Vele jaren hebben deze bedrijven vertrouwd op de ervaring van novomind en de uitstekende samenwerking en partnerschap.

novomind iAGENT is de intelligente klantencontact software voor optimaal multichannel management - van chatbots, via e-mail management, chat, video chat en WhatsApp tot sociale media.
Splitvice is een geavanceerde, cloud based project management tool voor directors, project managers en project medewerkers. Het is ontworpen voor organisaties die meerdere projecten tegelijk actief hebben. Splitvice voorziet in portfolio beheer, project planning, het toewijzen van taken en de opvolging van de daaraan gelinkte werkopdrachten. De tool ontdekt conflicten in het toewijzen van resources en laat toe die op te lossen voor ze zich effectief voordoen. Wijzigt het budget, dan kan de simulatietool nieuwe timings berekenen. Wat is het effect indien één of meerdere projecten worden uitgesteld of aanvaard? Met Splitvice is het niet langer een onmogelijke opdracht om dat te weten te komen.
Innovaphone concentreert zich sinds haar oprichting in 1997 op pure IP-telefonie. Ondertussen is het de leidende onafhankelijke specialist op gebied van complete business IP-telefonie en Unified Communications. Innovaphone's 'Made in Germany' staat voor degelijkheid, kwaliteit, schaalbaarheid, duurzaamheid en design.
XQTING is technology partner van Innovaphone.
Alle hier vermelde handelsmerken behoren toe aan hun respectieve eigenaars.