CASE
ATAG Verwarming
Voxtron Communication Center
Voor ATAG Verwarming keerden we met XQTING terug naar een oude bekende: Voxtron Communication Center (VCC). De opdracht werd als volgt geformuleerd: richt bovenop de innovaphone VoIP telefooncentrale, geïnstalleerd en beheerd door WH2A, een call center in voor een 20-tal agenten. Deze agenten zitten verspreid over verschillende diensten (verkoop, helpdesk, planning, debiteuren) en behandelen oproepen vanuit 3 landen (Nederland, België en Duitsland). Daarnaast moest ook het onlangs geïntegreerde Elco haar eigen service nummers kunnen behouden. Het resultaat is een VCC met meerdere queues, waar de agenten zich kunnen op aanmelden. Oproepen die bij de receptie of bij andere, niet-call center medewerkers, terecht komen kunnen op een eenvoudige manier worden geforward naar één van de bemande queues. Een dashboard geeft inzicht in de belangrijkste waarden van het systeem.

ATAG Verwarming in Lichtenvoorde Nederland, produceert sinds meer dan 70 jaren innovatieve en hoogwaardige verwarmingsproducten. Dat gaat van warmtepompen, CV-ketels, (zonne)boilers, waterontharders, thermostaten tot zonnecollectoren. ATAG focust zich op duurzaamheid en het verminderen van de wereldwijde CO2 uitstoot. ATAG is onderdeel van de internationale Ariston Thermo Group.

WH2A in Zeewolde, Nederland, levert al 3 decennia ICT ondersteuning aan bedrijven. Het heeft ruim 150 klanten in diverse sectoren waarvoor het verschillende diensten aanbiedt: professioneel systeembeheer (servers, back-ups, updates, security checks), hosting (altijd en overal uw eigen werkplek binnen handbereik met gegarandeerde beschikbaarheid) en VoIP (hosted) telefonie.